woensdag 26 oktober 2016

Verzorgingstehuis in Oost krijgt bezoek van Doen66

Pannenkoeken

D66 bestaat dit jaar 50 jaar en dat wordt op veel momenten landelijk gevierd. Met de komende jaren van verkiezingen in het vooruitzicht willen wij, D66 Amsterdam Oost, dit feestelijke jaar aangrijpen om nog beter kennis te maken met onze leden in ons stadsdeel. En door vrijwillig iets terug te doen voor de stad en ons stadsdeel. Daarom gaan we pannenkoeken bakken in een verzorgingstehuis.

Doen66 in alle stadsdelen

Zaterdagmiddag 12 november 2016 heeft Doen66, in samenwerking met alle stadsdelen, pannenkoeken gebakken in verschillende verzorgingstehuizen in de stad. Met deze vrijwilligersactie kon je iets teruggeven aan de stad Amsterdam en in het bijzonder aan jouw stadsdeel. Ook kon je tijdens deze activiteit op informele wijze kennismaken met andere actieve D66’ers in jouw stadsdeel. Er waren ook fractie- en bestuursleden aanwezig om je alle mogelijkheden om zelf actief te worden toe te lichten.

Pannenkoeken bakken in verzorgingstehuis

Deze zaterdagmiddag hebben wij met 12 leden van D66 Amsterdam Oost pannenkoeken gebakken voor de bewoners van De Kraaipan, een verzorgingstehuis van Cordaan in Oost. We zijn bij de verzorgingstehuizen langs gegaan in onze eigen kleding. Dus niet herkenbaar als D66’er. Het was per slot van rekening een vrijwilligersactie en niet een campagneactie. Nadat we vooraf met een kop koffie, thee, of chocolademelk (het was een zeer koude zaterdagmiddag) kennis hebben gemaakt met de aanwezige D66’ers, zijn we naar het verzorgingstehuis in Oost gegaan. Hier hebben we de bewoners een prachtige middag bezorgd.

Al met al was het een mooie middag met een leuke groep D66’ers. We zien uit naar de volgende Doen66-activiteit!