dinsdag 9 januari 2018

Kandidatenboek stadsdeelcommissie D66 Amsterdam Oost online

Op 21 maart 2018 zijn de gemeenteraadsverkiezingen én de stadsdeelcommissieverkiezingen. De stadsdeelcommissie Amsterdam Oost gaat bestaan uit vertegenwoordigers uit de vier gebieden in Amsterdam Oost. Dit zijn de gebieden Oud-Oost, Indische Buurt/Oostelijk Havengebied, Watergraafsmeer, en IJburg/Zeeburgereiland.

Kandidatenboek D66 Amsterdam Oost

Maar voor het zover is, moet er eerst een kandidatenlijst komen voor de vier gebieden die Amsterdam Oost rijk is. Daarom is er een kandidatenboek opgesteld. Per gebied zijn er meerdere verkiesbare kandidaten. Als een of meer verkiesbare kandidaten op 21 maart 2018 worden gekozen, vertegenwoordigen zij in de stadsdeelcommissie namens D66 de belangen van buurtbewoners van hun gebied. Het kandidatenboek kun je hier downloaden:

Kandidatenboek Stadsdeelcommissieleden D66 Amsterdam Oost

Ontmoet de kandidaten tijdens de nieuwjaarsreceptie van Oost

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van Amsterdam Oost zijn de kandidaten in de gelegenheid om zich te presenteren aan de leden. Deze nieuwjaarsreceptie wordt gehouden op zaterdag 13 januari van 16:00 tot 18:00 uur in Café De Tropen, Linnaeusstraat 2A (ingang bij het park of aan de Mauritskade).

Stemperiode kandidatenlijst

Tot donderdag 18 januari 2018 23:59 uur kun je jouw voorkeur opgeven voor de volgorde van kandidaten op de lijst van jouw gebied. Als lid heb je hiervoor een e-mail met een unieke stemcode gekregen. Maar deze code is niet herleidbaar tot jouw persoonlijke gegevens. Zodoende is jouw privacy bij deze verkiezing gegarandeerd.

Vragen over de stemprocedure?

Mocht je vragen over de stemprocedure hebben, neem dan contact op met de verkiezingscommissie die deze lijstverkiezing organiseert via avc@d66amsterdamoost.nl.