maandag 8 oktober 2018

Praat mee over uw buurt tijdens het Open Huis van stadsdeel Oost

Heb je een idee voor jouw gebied of een vraag over jouw buurt? Wil je in gesprek met de leden van de D66-fractie van de stadsdeelcommissie Amsterdam Oost? Of ben je benieuwd naar de ideeën over jouw buurt? Kom dan donderdag 18 oktober naar het Open Huis van stadsdeel Oost.

Tijdens het Open Huis kun je kennismaken met onder andere de leden van het dagelijks bestuur, de stadsdeelcommissie, buurtgenoten en organisaties die in jouw buurt actief zijn. Ook worden in twee pitchrondes de projecten, ideeën of activiteiten toegelicht. Na elke ronde is er gelegenheid om over initiatieven of thema’s die je aanspreken mee te praten. De besproken initiatieven zijn voorstellen voor de gebiedsplannen 2019 voor de gebieden van Amsterdam Oost. Daarnaast gaan de leden van de D66-fractie van Amsterdam Oost graag met je in gesprek.

Het Open Huis van de stadsdeelcommissie Amsterdam Oost wordt donderdag 18 oktober van 18:30 tot 21:00 uur gehouden op het stadsdeelkantoor, Oranje-Vrijstaatplein 2 in Amsterdam. Inloop vanaf 18:00 uur. Aanmelden via oost.ontmoet@amsterdam.nl. Meer informatie over het programma vind je hier.

Informatie over de gebiedsplannen vind via onsgebied.nl en hier.