dinsdag 8 oktober 2019

Nieuw bestuurslid Communicatie & Leden gezocht

Het zittingstermijn van Edgar van de Pas, ons huidige bestuurslid Communicatie & Leden, loopt in november 2019 af. Edgar heeft ervoor gekozen zich niet herkiesbaar stellen. Daarom zijn we op zoek naar een nieuw bestuurslid Communicatie & Leden.

Als bestuurslid Communicatie ben je verantwoordelijk voor de communicatie naar D66-leden en bewoners in Amsterdam Oost. Je maakt en verspreidt e-mailnieuwsbrieven voor leden en geïnteresseerden, verwelkomt en informeert nieuwe leden over D66 Amsterdam Oost, en draagt zorg voor de website en socialemediakanalen van de deelafdeling. Daarnaast ondersteun je de D66-fractie van de Stadsdeelcommissie Amsterdam Oost bij het schrijven/redigeren van nieuwsberichten en het maken/editen van videoberichten. Samen met vijf andere bestuursleden vorm je het bestuur van de vereniging van D66 Amsterdam Oost.

Bekijk het hele profiel hier.

Interesse?

Stel je kandidaat door uiterlijk vrijdag 15 november 2019 een motivatie te sturen naar Pieter Liefting, secretaris van D66 Amsterdam Oost, via secretaris@d66amsterdamoost.nl. Wil je liever eerst wat meer informatie? Neem dan contact op met Edgar van de Pas, bestuurslid Communicatie & Leden, via communicatie@d66amsterdamoost.nl.

Het bestuur van D66 Amsterdam Oost beoordeelt de ingekomen kandidaturen en legt deze tijdens de ledenvergadering op donderdag 21 november 2019 voor aan de leden van D66 Amsterdam Oost. De kandidaten houden op de ledenvergadering een korte pitch. Ook is er gelegenheid voor leden om vragen te stellen. Via een stemming op papier kiezen leden hun favoriete kandidaat voor de functie. De ledenvergadering van D66 Amsterdam Oost wordt, voorafgaand aan de ledenvergadering van D66 Amsterdam, gehouden van 18:30 tot 20:00 uur. De locatie wordt nog bekendgemaakt.