zondag 31 januari 2021

Online Deelafdelingsvergadering 18 februari 2021

Op donderdag 18 februari 2021 organiseren we weer een afdelingsvergadering. We zullen vanaf 20:00 online vergaderen via Zoom. (De Zoom-link volgt binnenkort via de mail). Het bestuur zal vanaf 19:30 aanwezig zijn voor de inloop. Nieuwe leden zijn van harte welkom om vanaf 19:30 kennis te maken. Tijdens de vergadering bespreken we onder andere de jaarrekening van 2020, presenteren we de Lijst Advies Commissie voor de deelafdelingsverkiezingen van 2022 en kiezen we een tweede bestuurslid Campagne & Leden. Ook krijg je een update over de campagne en gaan we in gesprek met de SDC-leden. Kortom, een interessant programma dat je niet wilt missen!

De vacature voor de functie Campagne & Leden, de Lijst Advies Commissie, de jaarrekening en de andere vergaderstukken vind je hier. Je kunt de stukken bekijken met het wachtwoord dat je via de mail hebt ontvangen. Geen mail ontvangen of andere vragen? Stuur dan een bericht naar communicatie@d66amsterdamoost.nl